REKLAMACE

REKLAMACE SNADNO A RYCHLE ?
Využij služby reklamačního asistenta. Jak to funguje?

Reklamační asistent je služba, kterou poskytuje Zásilkovna a usnadní Ti vrácení, či výměnu zboží. Stačí když nám napíšeš email a my Ti obratem pošleme štítek se zpětnou adresou. Ten vytiskneš a nalepíš na zásilku, kterou chceš poslat zpět. Pak už jen zaneseš balíček na nejbližší podací místo Zásilkovny, (ZDE) kde ho od tebe převezme obsluha. Tato služba je ZDARMA. 

TIP: Nemáš tiskárnu? Nevadí. Stačí když na podacím místě Zásilkovny sdělíš trasovací číslo zásilky, a obsluha štítek vytiskne.

Nezapomeň k zásilce přiložit vyplněný formulář o reklamaci / odstoupení od smlouvy.

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘE

Formulář pro odstoupení od smlouvy: ZDE
Formulář pro uplatnění reklamace: ZDE

NAPIŠ EMAIL

Napiš nám email a my Ti obratem pošleme štítek se zpětnou adresou, který nalepíš na zásilku.

ZABAL ZÁSILKU

Zásilku dobře zabal, ať se zboží nepoškodí. Potom nalep štítek na zásilku.

PODEJ ZÁSILKU

Připravenou zásilku přines na jakékoliv podací místo Zásilkovny. Podací místa najdeš ZDE

PŘEDEJ ZÁSILKU

Předej zásilku obsluze, která ji naskenuje a předá kurýrovi k doručení.

VYČKEJ NA ODPOVĚĎ

Vyčkej na doručení zásilky a naši odpověď ohledně výsledku tvé reklamace.

Reklamace vyřizujeme vždy přes email.

Postup a podmínky pro reklamaci zboží viz obchodní podmínky.

Main Menu x